Chocoloco

Chocoloco je útulná čokoládovňa a kaviareň v centre Trnavy s rodinnou tradíciou od roku 2009. Hoci na trhu funguje už viac ako desaťročie, majiteľka podniku vycítila, že je čas na zmenu. Plánovaná rekonštrukcia interiéru sa stala skvelou príležitosťou na odkomunikovanie potenciálu, ktorú v sebe ukrýva “nová” pobočka.

Rebranding

Prvým krokom bol rebranding. Už samotný interiér prevádzky dostal vďaka novým farbám a doplnkom nádych elegancie. Našim spoločným cieľom bolo urobiť z Chocoloco miesto, ktoré bude známe svojou jedinečnou atmosférou. Chceli sme ukázať, že Chocoloco je príjemný priestor na oddych, ktorý má čo ponúknuť aj mladšej cieľovej skupine.

Logo

Silné logo musí byť zapamätateľné, originálne a má vystihovať podstatu subjektu. Zmena loga je veľmi dôležitý krok a pred výberom dizajnového smeru je potrebné zodpovedať niekoľko otázok: “Čo na súčasnom logu nefunguje? Zostanú niektoré prvky loga zachované, alebo pristúpime ku kompletnej zmene? Vyvoláva logo dostatočnú mieru asociácie so súčasnou značkou?” Po počiatočnej analýze sme dospeli k záveru, že nie je dôvod ponechávať väzbu medzi starým a novým logom.

Vizuálna identita

Vizuálna identita má komunikovať posolstvo, hodnoty a prísľuby, ktoré chce verejnosti odovzdať. Dobrá vizuálna identita je taká, ktorá zaujme a vytŕča z davu. Musí však ladiť naprieč všetkými prvkami komunikácie, a pritom pôsobiť moderným, profesionálnym dojmom.

Staré logo Nové logo

Web stránka

Dôležitou súčasťou našej práce s klientom Chocoloco bola tvorba webovej stránky. Požiadavky boli jasné, nový web má byť jednoduchý, prehľadný a obsahovať všetky dôležité informácie so zapojením novej vizuálnej identity. Tak vznikol krásny, svieži a jednoduchý web Chocoloco.

Produktová fotografia

Máte nápad alebo sen?