Iná Haluška

O projekte

„Taliansko má špagety, Japonsko sushi, Mexiko tacos a Slovensko halušky. Halušky však nie sú iba bryndzové alebo s kapustou. Tak ako špagety, sushi, či tacos, aj halušky sa dajú pripraviť na veľa chutných spôsobov,” hovorí zakladateľ firmy – Ján Szekély.

 

Iná haluška je netradičné bistro s najtradičnejším slovenským jedlom v centre Trnavy. Naša spolupráca začínala spočiatku nenápadne a pomaly, keď sme sa ako susedia na Halenárskej ulici začali rozprávať o zvýraznení značky. Veľmi nás potešilo, keď sme pri prvom fotení dostali voľnú ruku a mohli sme vymyslieť niečo, čo naštartuje pôsobivú vizuálnu komunikáciu. Od začiatku sme vedeli, že je táto spolupráca pre nás ako stvorená, pretože nápady k nám prichádzali prirodzene. Cieľom bolo urobiť značku zapamätateľnou, povedať dôležitú myšlienku videom a budovať komunitu fanúšikov na sociálnych sieťach. Po niekoľkých rozhovoroch s majiteľom firmy sme amosféru Inej halušky navnímali tak veľmi, že sme mali pocit, akoby sme boli aj my súčasťou prevádzky.

Keď sme na Halenárskej ulici založili štúdio TRIBES, ani vo sne by nám nenapadlo, že z nášho obľúbeného miesta na obed sa časom stane jeden z najlepších klientov.

Fotografia

Vymyslieť pútavý štýl fotografií bola jedna z najdôležitejších úloh. Od nich sa ďalej odvíjala úprava sociálnych sietí. Farby zohrali v novej identite významnú úlohu. Na pozadí, v doplnkoch a drobných detailoch sme zvolili červenú farbu, pretože prirodzene púta pozornosť, evokuje vášeň, túžbu, rozputáva energiu a je spätá aj s jedlom.

Video

Zadanie znelo jasne: „Chceme komunikovať kvalitu a vlastnú prípravu hovädzieho mäsa.“ Klient si vždy dáva záležať na kvalite svojich surovín. Hovädzie mäso sa každý deň pripravuje čerstvé – od kúpy u mäsiara, cez ručné namletie na prevádzke, až po ugrilovanie. Často sa totiž stávalo, že aj napriek skvelej chuti jedla ľudia akosi neverili tej námahe, ktorá je za tým. Poďme to teda povedať tak, aby si to každý zapamätal.

Sociálne siete

Priateľský a uvoľnený prístup k svojim zákazníkom je v Inej haluške must have. Ďalším krokom teda bolo podporiť ho aj online. Primárne sme sa zamerali na obsah a komunikáciu v rámci Instagramu a Facebooku, s cieľom budovať komunitu v Trnave a okolí. Podporujeme tak tvorbu image, vzťahy s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi, spravujeme obsah i vizuál.

Vizuálna identita

Keď už sme sa tak ponorili do práce, bola by škoda nedoladiť detaily. Na stoloch chýbali lístky s novými nápojmi či dezertom, nástenné menu bolo tmavé a neprehľadné. Vychádzali sme z navrhnutého vizuálneho štýlu , pridali viac svetla, farieb, a dodali tak šmrnc zvonku, i zvnútra.

Máte nápad alebo sen?