Case study | Joybex

Joybex ponúka vývojové montessori pomôcky do každej detskej izby. Deti sú pre nich najväčšou inšpiráciou a motiváciou pri dizajne a výrobe produktov. Zameriavajú sa správny fyziologický vývin a mentálny rozvoj detí pri každodennej hre. Pre Joybex sme vytvorili všetko, čo značka potrebuje, aby ju v digitálnom priestore bolo vidno, páčila sa a jej produkty oslovili tú správnu cieľovú skupinu.

 

Zabezpečili sme štýlové fotografie aj videá a pustili sa aj do sociálnych sietí. Dôležitým bodom bola tvorba e-shopu, ktorá zákazníkom nielen na Slovensku umožní pohodlný nákup pomôcok.

Foto a video produkcia

Čisté línie, príjemné povrchy, pastelové farby – montessori pomôcky sú nielen užitočné, ale aj elegantné a naozaj sa hodia do súčasnej detskej izby. Túto emóciu z produktov sa nám podarilo preniesť do fotografií aj videí. Pripravili sme produktové fotografie pre e-shop, lifestylové fotky na web a sociálne siete, promo video aj ilustračné videá.

Grafika

Aké iné než hravé by malo byť logo pre Joybex. Krivky a oblúky vystihujú tvar drevených pomôcok aj detský úsmev, ktorý vyvolávajú. K logu sme zároveň pripravili kompletný dizajn manuál pre jeho vhodné používanie aj aplikáciu korporátnych farieb a fontu písma.

Sociálne média

Staráme sa aj o sociálne siete značky Joybex. Na Instagrame aj na Facebooku informujeme potenciálnych zákazníkov a priaznivcov montessori pomôcok, čo nové e-shop ponúka, na čo slúžia jednotlivé výrobky a prečo ich pre dieťa zaobstarať.

PPC

Strategicky sme nastavili výkonnostné marketingové kampane pre klienta na Google a podporu značky na Facebooku. Na Google sme implementovali vylepšené produktové kampane s dôrazom na nákup montessori pomôcok v troch štátoch s cielením, ktoré je prispôsobené charakteristikám každého trhu.

Web

Zvládli sme aj výzvu vytvoriť funkčný e-shop, ktorý bude vizuálne atraktívny a najmä pohodlný pre zákazníka. Joybex sa rozrastá a verzie nášho e-shopu modifikujeme aj do anglickej, českej a maďarskej verzie.

Prečítajte si tiež

Máte nápad alebo sen?