Kraj
Silný príbeh včelárov v kampani s jasným odkazom
V lete 2024 nás oslovila značka KRAJ s cieľom pripraviť komunikáciu, ktorá podporí lokálnych dodávateľov a vyzdvihne ich prínos pre regionálny trh. Ústrednou témou sa stali slovenskí včelári a kvalita domáceho medu. Našou úlohou bolo pripraviť silný vizuálny a obsahový materiál, ktorý tento príbeh odprezentuje autenticky, v súlade s hodnotami značky a zrozumiteľne pre cieľovú skupinu.
PROCES
Úvod spolupráce patril sérii pracovných stretnutí, počas ktorých sme spolu s tímom KRAJ detailne nastavili smerovanie kampane a pripravili scenár, ktorý prepájal vizuálny storytelling so silným hovoreným komentárom. Po jeho schválení, nasledovala fáza produkčnej prípravy, vrátane výberu lokalít, castingu a zostavenia realizačného tímu.




REALIZÁCIA
- Produkčná príprava: V priebehu 2 až 3 týždňov sme zabezpečili lokality, hercov, technické zázemie.
- Nakrúcanie: Celodenné natáčanie prebehlo efektívne na viacerých miestach na Západnom a Strednom Slovensku.
- Postprodukcia: Nasledoval strih, finalizácia videa, fotografií, ktoré boli prispôsobené na použitie v online priestore.
Kontaktujte nás a pripravíme stratégiu, ktorá vás dostane do centra pozornosti.

- Silný vizuálny príbeh: Vznikol obsah s emocionálnym nábojom, ktorý približuje život včelára a zároveň vyzdvihuje dôležitosť podpory slovenských výrobcov potravín.
- Nosný komunikačný prvok: Video aj fotografie sa stali hlavnými piliermi komunikácie a boli využité v banneroch, ale tiež na sociálnych sieťach.
- Posilnené vnímanie značky: Výstupy kampane výrazne rezonovali u cieľového publika a prispeli k silnejšiemu vnímaniu hodnoty domácich produktov v kontexte bežného nákupu.
Aj vaša značka môže rásť cez silné príbehy.
Kontaktujte nás a pripravíme stratégiu, ktorá vás dostane do centra pozornosti.