TUSI
Digitálny štart novej gastro prevádzky v centre diania
Na jeseň 2024 sa na nás obrátila značka TUSI s plánom otvoriť moderné vietnamské bistro na Špitálskej ulici v Bratislave. Ambíciou bolo predstaviť verejnosti svieži koncept podporený výrazným vizuálnym štýlom a moderným brandingom. Našou úlohou bolo vytvoriť stratégiu, ktorá podporí úspešné otvorenie prevádzky, vybuduje online povedomie a pritiahne prvých zákazníkov.
PROCES
Ešte pred samotným otvorením sme položili pevné základy komunikácie. Vytvorili sme vizuálny štýl, reklamné materiály a digitálny obsah, ktoré zabezpečili konzistentnú identitu TUSI naprieč všetkými kanálmi. Následne sme nastavili výkonnostné kampane a rozbehli komunikáciu na sociálnych sieťach, aby sme zabezpečili viditeľnosť projektu už od prvých dní.
REALIZÁCIA
- Vizuálna identita: Navrhli sme kompletný dizajn manuál vrátane loga, typografie, farebnej palety a pravidiel komunikácie, ktoré definovali štýl značky TUSI.
- Produkcia reklamných materiálov: Pripravili sme dizajn a tlač vizitiek, letákov, polepov a ďalších vizuálnych prvkov určených na podporu prevádzky.
- Tvorba foto a video obsahu: Realizovali sme fotografovanie interiéru, ponuky jedál a natáčanie prezentačno-reklamného videa, ktoré sme využili v kampaniach aj pri tvorbe obsahu pre online komunikáciu.
- Sociálne siete: Zabezpečili sme správu Facebook a Instagram účtov vrátane tvorby kreatívnych reels, organizácie súťaží a spoluprác s lokálnymi influencermi.
- PPC kampane: Na Facebooku a Instagrame sme spustili kombinovanú komunikáciu, ktorá využívala formáty na maximálny zásah aj podporu návštev profilu. V centre pozornosti bolo video, ktoré zachytávalo otvorenie prevádzky, doplnené o vizuály propagujúce ponuku jedál. Celá aktivita bola optimalizovaná tak, aby dosiahla masívny zásah v Bratislave a súčasne motivovala používateľov k interakcii so značkou.




VÝSLEDKY
- 246 000+ unikátnych oslovených používateľov: Kampane zasiahli takmer štvrť milióna ľudí v Bratislave.
- 358 000+ zobrazení: Reklamy na Facebooku a Instagrame generovali vysoký objem impresií v relevantnom publiku.
- 2 400+ návštev profilov: Kampane zamerané na návštevy profilu priniesli tisíce interakcií a zvýšený záujem o značku.
- Priemerná frekvencia zobrazenia 1,57: Reklama bola distribuovaná rovnomerne, pričom jeden používateľ ju v priemere videl približne 1,5-krát.
- Efektívne riadený rozpočet: Celkový mediálny rozpočet 324,31 € bol investovaný tak, aby maximalizoval zásah aj engagement.*
- Silný štart značky: Už krátko po otvorení si TUSI vybudovalo postavenie známej a modernej gastro destinácie v Bratislave, ktorá rýchlo získala pozornosť aj lojalitu zákazníkov.
Ambíciou bolo predstaviť verejnosti svieži koncept podporený výrazným vizuálnym štýlom a moderným brandingom.

Aj vaša značka si zaslúži štart, o ktorom sa bude hovoriť.
Kontaktujte nás a vytvoríme stratégiu, ktorá rozhýbe aj váš projekt.