Joybex
Spoluprácu s Joybexom sme začali na začiatku kreovania ich e-shopu. Hľadali spoľahlivého partnera, ktorý by prevzal zodpovednosť za marketingové kampane a poskytol odborné odporúčania na efektívne reklamné siete. Cieľom bolo získať stabilné a udržateľné kampane na troch trhoch – v Českej republike, Maďarsku a na Slovensku.
Objavte magický svet Montessori pomôcok Joybex!
PROCES
Marketingovú stratégiu sme začali realizovať na každom trhu samostatne. Prvé týždne boli náročné, keďže náklady na preklik boli v Česku až 2,50 €. Napriek tomu sme v priebehu mesiaca dokázali zmeniť negatívnu návratnosť na cieľových päť objednávok denne. V druhom mesiaci sme tento cieľ zdvojnásobili a dosiahli 100 % nárast objednávok zo všetkých trhov.
Získali sme efektívne kampane, ktoré klienta nakoniec limitoval len problém s dodávkami počas krízy v Suezskom prieplave. Spoluprácou s nami však Joybex prekonal počiatočné prekážky a vytvoril pevný základ pre rast e-shopu.
REALIZÁCIA
- PPC kampane: transformovali sme kampane, aby sme dosiahli rýchle zvýšenie objednávok na všetkých troch trhoch. Výkonnosť kampaní sa rýchlo zvýšila a klient dosiahol svoj cieľ 5 objednávok denne v krátkom čase.
- Sociálne médiá: pracovali sme na troch komunitách (slovenskej, českej a maďarskej). Všetky profily sme budovali od nuly. Obsah bol zameraný na edukačné materiály, recenzie, tipy na údržbu a súťaže na rozšírenie komunity Joybex. Vizuály sme udržali v jemných farbách a grafický dizajn odzrkadľoval hravosť a čistotu značky.
- Foto a videoprodukcia: pripravili sme tri formáty videoobsahu:
- reklamné: zacielené na rodičovské emócie a zodpovednosť za vývoj dieťaťa.
- produktové: zdôrazňovali bezpečnosť a praktickosť Montessori pomôcok.
- inštruktážne: poskytli návod na montáž a prácu s konkrétnou pomôckou.
Kombináciou týchto formátov sme vytvorili vizuálny sprievod pre rodičov od základnej myšlienky (starostlivosť o vývoj dieťaťa) až po detailné informácie o bezpečnom používaní pomôcok.
Kontaktujte nás ešte dnes a dohodnite si nezáväzné stretnutie s našimi odborníkmi. Radi vám ponúkneme bezplatnú konzultáciu, aby sme spoločne naplánovali vašu marketingovú stratégiu.
VÝSLEDKY
- PPC kampane: zdvojnásobili sme počet objednávok v druhom mesiaci a položili sme pevný základ pre marketingový úspech Joybexu.
- Sociálne médiá: vybudovali sme nové komunity od nuly a vytvorili obsah, ktorý zvyšoval zapojenie a rozširoval povedomie o značke Joybex.
Kombinácia PPC kampaní a pútavého obsahu pomohla Joybexu získať solídny základ pre úspech v online obchode a osloviť rodičov, ktorí hľadajú najlepšie Montessori pomôcky pre svoje deti.Táto case study je dôkazom toho, že dobre navrhnutá a realizovaná marketingová stratégia môže prekonať aj počiatočné výzvy a priniesť želané výsledky.