Pri kamennom mlyne
Náš dlhodobý klient, Trnava Reality, nás oslovil so zámerom marketingovo podporiť nový prémiový developerský projekt v lukratívnej oblasti Kamenáč pri Trnave. Našou úlohou bolo vytvoriť komplexnú marketingovú stratégiu a zvýšiť atraktivitu predaja pozemkov z portfólia Trnava Reality, ktoré budú v tejto oblasti neskôr vybudované.
Nazrite na zelené bývanie Pri Kamennom Mlyne
PROCES
Prvým krokom bolo vytvoriť autentický a zapamätateľný názov pre celý projekt. Pri brainstormingu sme zohľadnili charakter lokality a potrebu evokovať prémiovosť, exkluzivitu, ale aj relax, pohodu a spätosť s prírodou.
Vyvinuli sme kompletný logo manuál, ktorý kládol dôraz na minimalistický a moderný dizajn s použitím zemitých farieb. Výsledkom je logo, ktoré dokonale odráža charakter a prírodné prvky oblasti Kamenáč, pričom sa vyhýba bežným dizajnom typickým pre iné developerské projekty. Farebná paleta obsahuje jemné tóny hnedých, zelených a neutrálnych farieb, ktoré evokujú prírodu a eleganciu.
REALIZÁCIA
Naším cieľom bolo vytvoriť jednoduchý a prehľadný webový dizajn, ktorý bude vyjadrovať teplo domova, prémiovosť a pohodu. Webová stránka obsahuje kompletnú mapu občianskej vybavenosti, jednoduchý prehľad pozemkov a kontaktný formulár pre záujemcov. Na úvodnej stránke sme integrovali video, ktoré nielen upútava pozornosť návštevníkov, ale aj navodí príjemnú amtosféru projektu.
Programovanie a SEO Optimalizácia
Stránku sme postavili na CMS systéme WordPress, čo klientovi umožňuje jednoduchú správu obsahu. Použili sme vlastnú tému, ktorá zabezpečuje unikátny dizajn na mieru a eliminuje potrebu množstva zbytočných pluginov, čím zvyšuje spoľahlivosť a rýchlosť webu. Súčasťou projektu bola aj úvodná SEO optimalizácia na zvýšenie viditeľnosti stránky vo vyhľadávačoch.
SEO Optimalizácia
V rámci SEO optimalizácie sme vytvorili meta popisy vrátane page title, meta description a popisy pri obrázkoch. Opravili sme gramatické a štylistické chyby v textoch a vykonali analýzu kľúčových slov, z ktorej sme vybrali tie najrelevantnejšie a implementovali ich do textov. Okrem toho sme vytvorili interné prelinky v rámci stránky, nastavili Google Analytics 4 (ciele, správne meranie a filtrovanie návštev) a Google Search Console (sitemapa a kontrola indexácie).
Tento projekt nám umožnil ukázať naše schopnosti v oblasti kreatívneho myslenia, dizajnu a technického riešenia, čím sme prispeli k úspešnému štartu developerského projektu.
VÝSTUPY
Logo a farebné kombinácie
- Logo: moderné, minimalistické, s dôrazom na prémiovosť.
- Farebná paleta: prírodné a teplé farby evokujúce prírodu, relax a pohodlie.
Webový dizajn
- Prehľadný, jednoduchý, s dôrazom na teplo domova a prémiovosť.
- Video v loope na úvodnej stránke.
- Mapka občianskej vybavenosti a kontaktný formulár.
Technické riešenia
- WordPress s vlastnou témou.
- Možnosť klienta upravovať obsah.
- Kompletná SEO optimalizácia.
ZÁVER
Projekt pre klienta Trnava Reality bol zaujímavou a vzrušujúcou výzvou pre celý tím. Vďaka intenzívnej spolupráci s klientom a dôkladnému pochopeniu jeho potrieb sme boli schopní vytvoriť marketingovú stratégiu, ktorá vyzdvihuje exkluzivitu tejto lokality.
Tento projekt nám umožnil ukázať naše schopnosti v oblasti kreatívneho myslenia, dizajnu a technického riešenia, čím sme prispeli k úspešnému štartu developerského projektu.